03
ақпан
2023
"ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №59 ОРТА МЕКТЕБІ" коммуналдық мемлекеттік мекемесі тұрақты бос лауазымға КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ
1.Негізгі функционалдық міндеттері:
Педагог-психолог мынадай міндеттерді атқарады:
– тәрбиесі мен оқыту процесінде оқушылардың (тәрбиеленушілердің) психикалық, соматикалық және әлеуметтік амандығын сақтау бағытындағы кәсiби қызметiн жүзеге асырады;
–бала құқықтары конвенциясына сәйкес баланың жеке құқықтарының сақталуына ықпал етеді;
– әлеуметтік салалары үйлесімділігін қамтамасыз етуге ықпал етеді, әлеуметтiк дизадаптация пайда болуының алдын алу бағытында сақтандыру шараларын жүзеге асырады;
-балалардың дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды және оларға әртүрлі психологиялық көмек көрсету (психокоррекциялық, сауықтыру және консультациялық) бағытында шаралар қабылдайды;
– балаларға, ата-аналарға (оларды алмастыратын тұлғаларға), педагогикалық ұжымға нақты проблемаларды шешуге көмектеседі;
– әртүрлi бейiн, бағыттарда психологиялық диагностика жүргiзедi;
– зерттеу материалдары бойынша оқушылардың, тәрбиеленушілердің жеке тұлғалық және әлеуметтiк дамуы проблемаларын шешуісінде педагогика ұжымына, сондай-ақ ата-аналарға (заңды өкілдерге) бағдар беру мақсатымен психологиялық-педагогикалық қорытындылар әзірлейді;
– белгіленген форма бойынша құжаттама жүргізеді және оны тиісті мақсатта қолданады;
– оқушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және жасерекшелiктерiн есепке ала отырып, бiлiм беру қызметi бойынша дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлауға, әзiрлеуге қатысады, олардың әртүрлi жағдайларда өз өмiрлiк және кәсiптiк тағдырын өзi шешуге дайын болу қабілетін дамытуға жәрдеме тедi;
– творчестволық тұрғыдан дарынды тәрбиеленушілерге психологиялық қолдау көрсетеді, оларды іздеп табуға, таланттарының дамуына ықпал жасайды;
– тәрбиеленушілердің әлеуметтік дамуындағы әртүрлі ауытқушылықтарды (ақыл-ой, физикалық, эмоциональдық) анықтап, оларды психологиялық-педагогикалық түзету бағытында шаралар қолданады;
– оқушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогика қызметкерлерінің және ата-аналардың (заңдыөкілдердің) психологиялық мәдениетін қалыптастырады.
– қызметкерлеріне оқушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың, ата-аналардың (заңдыөкілдердің) әлеуметтiк-психологиялық құзыретiн арттыру бағытында психологияны практикада қолдану мәселелерi жөнiнен кеңес бередi;
– педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын өткізуге, білім беру бағдарламаларында қарастырылған сауықтыру, тәрбие және басқа бағыттар бойынша жүргізілетін шараларға қатысады;
– еңбекқорғау, қауіпсіздік техникасы және өртқауіпсіздігі ережелері мен нормаларын сақтайды.
-Балаларға кедергі болатын факторларды анықтап, жетілуіне әр-түрлі психи-физиологиялық ауытқуы бар балаларға психологиялық диагностика жасайды,ауытқу дәрежесін анықтайды, оқушылардың жетілуіне көмектесетін әр-түрлі психологиялық көмектер (психокоррекциялық,реабилитациялық кеңес беру ) көрсетіледі.
-Баланың психикалық дамуын шешу мәселесінде мектеп ұжымына қажетті көмектерді көрсету.
- үйде оқытуды қажет ететін және ерекше білімге қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс жасау.
- сенім жәшігі бойынша жұмыс жасау және қадағалау.
-іс-номеклатурасы бойынша құжаттармен жұмыс жасау.
2.Педагог-психолог мыналарды білуге тиісті:
ҚР Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Бiлiм туралы","Мүмкіндігі шектеулі балаларға әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау көрсету туралы", "ҚазақстанРеспубликасындағы баланың құқықтары туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы", "Неке және отбасы туралы" заңдарын және басқа да бiлiм беру мәселелері бойынша нормативтiк құқықтық актiлердi;
– жалпы психологияны, педагогикалық психологияны және жалпы педагогиканы;
– жеке тұлға психологиясы мен дифференциалық психологияны, балалар мен жас ерекшеліктері психологиясын, әлеуметтік психологияны, медициналық психологияны, балалар нейропсихологиясын, патопсихологияны, психосоматиканы, дефектология негіздерін, психотерапияны, сексологияны, психогигиенаны, кәсібибағдарлауды, кәсіптану мен еңбекпсихологиясын, психодиагностиканы, психологиялықкеңес беру мен психопрофилактиканы;
– үдемелі оқыту тәсілдерін, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тренингін;
– жеке және топтық кәсіби консультацияның қазіргі заманғы тәсілдерін, баланың қалыпты және аномальды дамуы диагностикасы мен коррекциясын;
– еңбек заңнамалары негіздерін; еңбекқорғау, қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі ережелері мен нормаларын; Санитарлықережелер мен нормаларды.
Біліктілік талаптары:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.
118- тармақта көрсетілген құжаттар тізбесі:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9)сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагогмодератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті
деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагогмодератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагогшебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты
(Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in
English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл;
немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер
бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық
қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс
өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) 11- қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
13) Тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы - 720х480
Кандидат болған жағдайда қосымша қажаттар ұсына алады (біліктілігін арттыру, ғылыми – әдістемелік жарияланымдар, алдыңғы жұмыс орынан ұсыным)
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 03.02-13.02.2023 жыл
Комиссия отырысы 2023 жылдың 17 ақпаны күні сағат 15:00-де Тараз қаласы, «Береке» тұтыну кооперативі, Шалқар көшесі, №77 мекен-жайында өтеді.
Толық ақпарат: 87072778663 телефоны арқылы білуге болады.
Педагог-психолог мынадай міндеттерді атқарады:
– тәрбиесі мен оқыту процесінде оқушылардың (тәрбиеленушілердің) психикалық, соматикалық және әлеуметтік амандығын сақтау бағытындағы кәсiби қызметiн жүзеге асырады;
–бала құқықтары конвенциясына сәйкес баланың жеке құқықтарының сақталуына ықпал етеді;
– әлеуметтік салалары үйлесімділігін қамтамасыз етуге ықпал етеді, әлеуметтiк дизадаптация пайда болуының алдын алу бағытында сақтандыру шараларын жүзеге асырады;
-балалардың дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды және оларға әртүрлі психологиялық көмек көрсету (психокоррекциялық, сауықтыру және консультациялық) бағытында шаралар қабылдайды;
– балаларға, ата-аналарға (оларды алмастыратын тұлғаларға), педагогикалық ұжымға нақты проблемаларды шешуге көмектеседі;
– әртүрлi бейiн, бағыттарда психологиялық диагностика жүргiзедi;
– зерттеу материалдары бойынша оқушылардың, тәрбиеленушілердің жеке тұлғалық және әлеуметтiк дамуы проблемаларын шешуісінде педагогика ұжымына, сондай-ақ ата-аналарға (заңды өкілдерге) бағдар беру мақсатымен психологиялық-педагогикалық қорытындылар әзірлейді;
– белгіленген форма бойынша құжаттама жүргізеді және оны тиісті мақсатта қолданады;
– оқушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және жасерекшелiктерiн есепке ала отырып, бiлiм беру қызметi бойынша дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлауға, әзiрлеуге қатысады, олардың әртүрлi жағдайларда өз өмiрлiк және кәсiптiк тағдырын өзi шешуге дайын болу қабілетін дамытуға жәрдеме тедi;
– творчестволық тұрғыдан дарынды тәрбиеленушілерге психологиялық қолдау көрсетеді, оларды іздеп табуға, таланттарының дамуына ықпал жасайды;
– тәрбиеленушілердің әлеуметтік дамуындағы әртүрлі ауытқушылықтарды (ақыл-ой, физикалық, эмоциональдық) анықтап, оларды психологиялық-педагогикалық түзету бағытында шаралар қолданады;
– оқушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогика қызметкерлерінің және ата-аналардың (заңдыөкілдердің) психологиялық мәдениетін қалыптастырады.
– қызметкерлеріне оқушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың, ата-аналардың (заңдыөкілдердің) әлеуметтiк-психологиялық құзыретiн арттыру бағытында психологияны практикада қолдану мәселелерi жөнiнен кеңес бередi;
– педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын өткізуге, білім беру бағдарламаларында қарастырылған сауықтыру, тәрбие және басқа бағыттар бойынша жүргізілетін шараларға қатысады;
– еңбекқорғау, қауіпсіздік техникасы және өртқауіпсіздігі ережелері мен нормаларын сақтайды.
-Балаларға кедергі болатын факторларды анықтап, жетілуіне әр-түрлі психи-физиологиялық ауытқуы бар балаларға психологиялық диагностика жасайды,ауытқу дәрежесін анықтайды, оқушылардың жетілуіне көмектесетін әр-түрлі психологиялық көмектер (психокоррекциялық,реабилитациялық кеңес беру ) көрсетіледі.
-Баланың психикалық дамуын шешу мәселесінде мектеп ұжымына қажетті көмектерді көрсету.
- үйде оқытуды қажет ететін және ерекше білімге қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс жасау.
- сенім жәшігі бойынша жұмыс жасау және қадағалау.
-іс-номеклатурасы бойынша құжаттармен жұмыс жасау.
2.Педагог-психолог мыналарды білуге тиісті:
ҚР Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Бiлiм туралы","Мүмкіндігі шектеулі балаларға әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау көрсету туралы", "ҚазақстанРеспубликасындағы баланың құқықтары туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы", "Неке және отбасы туралы" заңдарын және басқа да бiлiм беру мәселелері бойынша нормативтiк құқықтық актiлердi;
– жалпы психологияны, педагогикалық психологияны және жалпы педагогиканы;
– жеке тұлға психологиясы мен дифференциалық психологияны, балалар мен жас ерекшеліктері психологиясын, әлеуметтік психологияны, медициналық психологияны, балалар нейропсихологиясын, патопсихологияны, психосоматиканы, дефектология негіздерін, психотерапияны, сексологияны, психогигиенаны, кәсібибағдарлауды, кәсіптану мен еңбекпсихологиясын, психодиагностиканы, психологиялықкеңес беру мен психопрофилактиканы;
– үдемелі оқыту тәсілдерін, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тренингін;
– жеке және топтық кәсіби консультацияның қазіргі заманғы тәсілдерін, баланың қалыпты және аномальды дамуы диагностикасы мен коррекциясын;
– еңбек заңнамалары негіздерін; еңбекқорғау, қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі ережелері мен нормаларын; Санитарлықережелер мен нормаларды.
Біліктілік талаптары:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.
118- тармақта көрсетілген құжаттар тізбесі:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9)сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагогмодератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті
деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагогмодератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагогшебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты
(Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in
English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл;
немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер
бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық
қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс
өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) 11- қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
13) Тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы - 720х480
Кандидат болған жағдайда қосымша қажаттар ұсына алады (біліктілігін арттыру, ғылыми – әдістемелік жарияланымдар, алдыңғы жұмыс орынан ұсыным)
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 03.02-13.02.2023 жыл
Комиссия отырысы 2023 жылдың 17 ақпаны күні сағат 15:00-де Тараз қаласы, «Береке» тұтыну кооперативі, Шалқар көшесі, №77 мекен-жайында өтеді.
Толық ақпарат: 87072778663 телефоны арқылы білуге болады.